Σέλινο,μειώνει το άγχος και υποστηρίζει τον ύπνο-tips υγείας και ευζωίας

                        Σέλινο -ποιά η σχέση του με το στρες και το άγχος

Νοιώθουμε να μας περιτριγυρίζουν στρεσογόνοι παράγοντες;
Νοιώθουμε ότι έχουμε ανάγκη από ανακούφιση;
Νοιώθουμε ότι χρειαζόμαστε σωματική και ψυχική ηρεμία;
Αν ναι τότε το σέλινο –αυτό το αγαπημένο χορταρικό-βότανο του χειμώνα μπορεί να μας βοηθήσει.
Το σέλινο περιέχει μεγάλες ποσότητες μαγνησίου και αιθέριων ελαίων,τα οποία βοηθούν στην προώθηση της χαλάρωσης και ηρεμίας του οργανισμού μας.
Το σέλινο λειτουργεί σαν φυσικό ηρεμιστικό,μας προστατεύει από το άγχος και τις κρίσεις πανικού,μας προσφέρει ένα ήρεμο και ξεκούραστο ύπνο και είναι ένα ιδανικό και τέλειο σνακ λίγο πριν το βραδινό μας ύπνο!
Το σέλινο έχει ευρύ φάσμα ηρεμιστικών αποτελεσμάτων.
Έρευνες έδειξαν ότι η κατανάλωση τεσσάρων μίσχων σέλινου την ημέρα μπορεί να μειώσει την αυξημένη αρτηριακή πίεση, ένα κοινό σύμπτωμα που σχετίζεται με το άγχος.
Το τραγανό πράσινο λαχανικό περιέχει επίσης τρυπτοφάνη, η οποία ενεργοποιεί την απελευθέρωση σεροτονίνης, η οποία υποστηρίξει τον ύπνο και μειώνει το άγχος.
                 Για να καθαρίσουμε το σέλινο, χωρίζουμε ο κοτσάνι από τους μίσχους και τα φύλλα και τα πλένουμε κάτω από τρεχούμενο νερό.
Κόβουμε το κοτσάνι και τους μίσχους σε κομμάτια στο μήκος που θέλουμε.
Αν το εξωτερικό του κοτσανιού έχει ίνες, τις αφαιρούμε με ένα κοφτερό μαχαίρι-το ξεφλουδίζουμε.
                 Πώς να απολαύσουμε το σέλινο -μερικές γρήγορες ιδέες.
– Προσθέτουμε ψιλοκομμένο σέλινο σε όλες μας τις σαλάτες.
– Ψιλοκομμένο σέλινο, ραδίκι, κρεμμύδι, χυμός λεμονιού και λάδι – μια πεντανόστιμη σαλάτα συνοδευόμενη με προζυμένιο ψωμί εμπλουτισμένο με ηλιόσπορους.
– Την επόμενη φορά που θα ετοιμάσουμε φρέσκο ​​χυμό καρότου, προσθέτουμε οπωσδήποτε και σέλινο.
– Προσθέτουμε φύλλα σέλινου και κομμάτια από τους μίσχους του στις σούπες και στις σάλτσες μας.

Κείμενο και επιμέλεια κειμένου:thalia-botanologia.gr

Σε επόμενο άρθρο όλες οι πληροφορίες για το σπουδαίο λαχανικό το χειμώνα -το σέλινο

Σημειώσεις:
Προτού δοκιμάσουμε οτιδήποτε είναι σημαντικό να συζητάμε τη χρήση του με το γιατρό μας.
Οι πληροφορίες που παρέχονται προορίζονται μόνο για γενικούς ενημερωτικούς και πληροφοριακούς  σκοπούς, δεν προσφέρονται και δεν συνιστούν ιατρική συμβουλή.
Σε καμία περίπτωση, κανένα από τα υλικά που παρουσιάζονται δεν προορίζεται να αντικαταστήσουν την επαγγελματική ιατρική περίθαλψη ή την παρακολούθηση από ειδικευμένο ιατρό, ούτε θα πρέπει να ερμηνεύεται ως τέτοια.
Δεν χρησιμοποιούμε βότανα κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης, σε συνδυασμό με άλλα φάρμακα ακόμα και συμπληρώματα χωρίς την γνώμη γιατρού μας

Mελέτες:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK507250/
https://www.psychologytoday.com/us/blog/evolutionary-psychiatry/201106/magnesium-and-the-brain-the-original-chill-pill
https://www.betternutrition.com/supplements/more-magnesium-less-stress

Share: