Λαχανικά και φρούτα -εύκολοι τρόποι για να τρώμε περισσότερα

Λαχανικά και φρούτα – και ναι,θέλουμε να τρώμε περισσότερα αλλά δεν βρίσκουμε τον τρόπο,για αυτό ας δούμε κάποιους εύκολους τρόπους που θα μας βοηθήσουν.

Πολλές φορές παρατηρούμε ότι ενώ θέλουμε να τρώμε περισσότερα φρούτα και λαχανικά,δυσκολευόμαστε λόγω της φύσης των τροφίμων αυτών.
Υπάρχουν όμως τρόποι και πρακτικές που μπορούν να μας βοηθήσουν να αυξήσουμε την ποσότητα των φρούτων και των λαχανικών στην διατροφή μας.
Λοιπόν –
1) προσθέτουμε φέτες ροδάκινου ή μπανάνες πάνω στα δημητριακά μας το πρωί.
2) προσθέτουμε φέτες μήλου αν τρώμε νυφάδες βρώμης-και πρέπει να τρώμε- για πρωινό μας.
3) τρώμε ένα πορτοκάλι αντί για πατατάκια για πρόγευμα.
4) προσθέτουμε μπανάνες σε ένα γιαουρτάκι για απογευματινό σνακ.
5) σερβίρουμε μια εύγευστη φρουτοσαλάτα για επιδόρπιο,με ηλιόσπορους και κολοκυθόσπορους πασπαλισμένα με κανέλα και σταγόνες μελιού.
6) έχουμε πάντα αποξηραμένα βερίκοκα στο γραφείο μας για όταν πεινάσουμε.
7) προσθέτουμε μικρά κομμάτια φρούτων στις σαλάτες μας όπως
α) πορτοκάλι
β) μήλο
γ) σπόρους από ρόδι,όλα
είναι νοστιμότατα γεμάτα θρεπτικά συστατικά,που όχι μόνο μας ομορφαίνουν αλλά μας χαρίζουν υγεία και
ευεξία.Ας μάθουμε να τα χρησιμοποιούμε στη διατροφή μας.
8) κάνουμε πίτσες με λαχανικά όπως
α) με πιπεριές
β) με κρεμμύδια
γ) με μανιτάρια
δ) με καρδιές αγκινάρας
ε) με σπανάκι
ζ) με τριμμένα κολοκυθάκια και πασπαλισμένα με φρεσκοκομμένο βασιλικό.
η) με μελιτζάνες πασπαλισμένες με μπόλικο πολτοποιημένο σκόρδο
9) προσθέτουμε ωμά λαχανικά στα βρασμένα λαχανικά μας όπως
α) τριμμένο καρότο
β) ψιλοκομμένο φρέσκο μπρόκολο
γ) τριμμένο ραπανάκι
δ) ψιλοκομμένο κρεμμύδι
ε) τριμμένο παντζάρι
Υιοθετώντας-φίλοι μου- μιά τέτοια διατροφή θα παρατηρήσουμε σιγά-σιγά να αποκτάμε περισσότερη ενέργεια να μην αρρωσταίνουμε εύκολα και ας μην ξεχνάμε:
Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πλούσια
σε βιταμίνες,
σε φυτικές ίνες,
σε μεταλλικά άλατα,
σε νερό ακόμα και
σε πρωτεΐνες.
Μας χαρίζουν δηλαδή τα περισσότερα στοιχεία που χρειάζεται ο οργανισμός μας για να λειτουργεί σωστά.

Κείμενο και επιμέλεια κειμένου:thalia-botanologia.gr

Share: