Μιά στάλα κανέλα θα μπορούσε να είναι το μυστικό για να αδυνατίσουμε

Αδυνάτισμα – και πάντα , ειδικά μετά τις γιορτές , προσπαθούμε να βρούμε τρόπους να απαλλαγούμε από τα περιττά κιλά.
Ας δούμε τι συμβαίνει με την κανέλα

Μέρες γιορτινές και πάντα στις γιορτές γύρω μας υπάρχουν γευστικοί πειρασμοί!
λίγο τα μελομακάρονα,
λίγο οι κουραμπιέδες,
λίγο τα λαχταριστά φαγητά,
λίγο η πιο χαλαρή μας διάθεση , και σίγουρα θα φάμε πάρα πάνω από ότι συνήθως και
αμέσως το μυαλό μας πάει στο λίπος που συσσωρεύσαμε μετά από τις διατροφικές παρασπονδίες!
Μη χαλάμε όμως τη διάθεσή μας και μη νιώθουμε ενοχές!
Διότι το σώμα μας έτσι έχει σχεδιαστεί!
Το σώμα μας έχει σχεδιαστεί για να μπορεί να αποθηκεύει ενέργεια με τη μορφή λίπους – σχεδόν ακαριαία!
Γιατί αυτό;
Διότι οι πρόγονοί μας το είχαν ανάγκη λόγω των εξαιρετικά δύσκολων συνθηκών της καθημερινότητάς τους!
Στη σύγχρονη όμως εποχή, όπου οι συνθήκες είναι τελείως μα τελείως διαφορετικές η αποθηκευμένη ενέργεια σε μορφή λίπους μας κακοφαίνεται και αν δεν προσέξουμε μπορεί να έχει πολύ αρνητικές συνέπειες για την υγεία μας!
Και τι θα μπορούσαμε να κάνουμε ώστε να μην αποθηκεύεται τάχιστα η ενέργεια σε λίπος;
Η λύση , λένε πολυάριθμες μελέτες και ερευνητές*, βρίσκεται στην κανέλα!
Υπάρχουν πάρα πολλά συστατικά που ισχυρίζονται ότι βοηθούν στην προσπάθειά μας να χάσουμε βάρος , η κανέλα όμως και πραγματοποιεί αυτά που υπόσχεται
και γευστικότατη είναι!
Αυτό που πρέπει εμείς να κάνουμε είναι να την εντάξουμε στη διατροφή μας!
Ας δούμε πως και γιατί:
Η κανέλα μας βοηθά να χάσουμε  βάρος σύμφωνα με τις μελέτες:
Μια ιατρική μελέτη** το 2003 χώρισε τυχαία σε 2 ομάδες 60 άτομα με διαβήτη τύπου 2, τα οποία συμμετείχαν στην έρευνα
Η πρώτη ομάδα κατανάλωνε είτε 1,3 gr , είτε 6 gr κανέλας κάθε ημέρα και η άλλη έπαιρνε χάπια με εικονικό φάρμακο!
Μετά από μια περίοδο 40 ημερών, η ομάδα που κατανάλωνε κανέλα είχε τα ακόλουθα αποτελέσματα:
-η γλυκόζη στο αίμα τους μειώθηκε από 18-29%
-τα τριγλυκερίδια μειώθηκαν από 23-30%
– η LDL χοληστερόλη τους μειώθηκε από 7-27%
– η συνολική χοληστερόλη μειώθηκε από 12-26%
Παρόλο που αυτή η μελέτη βασίστηκε κυρίως σε διαβητικούς ασθενείς και μελέτησε την γλυκόζη στο αίμα των ασθενών , παρατηρήθηκε και σημαντική απώλεια βάρους!
Πώς,όμως, επηρεάζει η κανέλα την απώλεια βάρους;
Ας δούμε:
Η κανέλα είναι πλούσια σε ασβέστιο ,
φυτικές ίνες ,
μαγγάνιο και σίδηρο και έχει θετική επίδραση στα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, ταυτόχρονα, αυξάνει τα επίπεδα ινσουλίνης!
Και επειδή τα υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα μπορούν να οδηγήσουν σε αυξημένη αποθήκευση λίπους στο σώμα, η κανέλα:
-βοηθά στην πρόληψη αυτής της αυξημένης αποθήκευσης λίπους και μας  επιτρέπει να χάσουμε βάρος!
-εμποδίζει τη μετατροπή του μεταβολιζόμενου σακχάρου σε λίπος,
αλλά και
-καθυστερεί τη διέλευση των τροφίμων από το στομάχι στο έντερο!
Aυτό έχει σαν αποτέλεσμα να νοιώθουμε χορτασμένοι και ικανοποιημένοι για πολύ-πολύ περισσότερη ώρα!
τέλος
-βοηθάει στην αποτελεσματικότερη επεξεργασία των υδατανθράκων , γεγονός που μας βοηθά , και αυτό , να χάσουμε γρηγορότερα βάρος!
Aς δούμε πως μπορούμε να εντάξουμε την κανέλα στην διατροφή μας
α) τσάι από φλοιό κανέλας*** και μέλι:
τι:
ένα φλιτζάνι νερό
ένα ξυλάκι κανέλας
μία κουταλιά της σούπας μέλι
πως:
– βράζουμε το νερό σε ένα κατσαρολάκι ,
– μόλις αρχίσει ο βρασμός ρίχνουμε μέσα το ξυλάκι κανέλας και σκεπάζουμε.
– βράζουμε σε πολύ χαμηλή θερμοκρασία για δέκα λεπτά και τραβάμε από το μάτι της κουζίνας.
– αφήνουμε το ξύλο κανέλας στο νερό για 15 λεπτά!
– στη συνέχεια σουρώνουμε σε ένα φλιτζάνι,
– προσθέτουμε το μέλι , ανακατεύουμε και
– απολαμβάνουμε!
β) πράσινο τσάι, κανέλα και μέλι
τι:
ένα φλιτζάνι νερό
ένα κουταλάκι του γλυκού σκόνη κανέλα κεϋλάνης
ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι
δύο κουταλάκια του γλυκού πράσινο τσάι
πως:
– ετοιμάζουμε με το νερό και το τσάι ρόφημα τζαγιού -δες τε πως:https://botanologia.gr/votana-kai-tropoi-chrisis-egchyma/
– σερβίρουμε το ρόφημά μας σε ένα φλιτζάνι,
– προσθέτουμε την κανέλα και το μέλι
– ανακατεύουμε και απολαμβάνουμε!
γ) ρόφημα με κανέλα , λεμόνι και μέλι – ένα ρόφημα με ισχυρότατες  ιδιότητες και δράσεις μεταξύ των οποίων και ισχυρές λιποδιαλυτές
τι:
ένα ποτήρι ζεστό νερό
χυμός ενός λεμονιού
ένα κουταλάκι του γλυκού σκόνη κανέλας Κεϋλάνης  
μια κουταλιά της σούπας μέλι 
πως:
– στο ποτήρι μας με το ζεστό νερό διαλύουμε την κανέλα
– ανακατεύουμε πολύ καλά και
– προσθέτουμε το μέλι και
– το χυμό του λεμονιού.
– ανακατεύουμε να ομογενοποιηθούν τα υλικά μας και το ρόφημά μας είναι έτοιμο!
– το πίνουμε κατά προτίμηση το πρωί για να εφοδιάσουμε τον οργανισμό μας με
ένα άριστο λιποδιαλυτό ρόφημα με πάρα-πάρα πολλά ακόμα θρεπτικά συστατικά , απαραίτητα για την σωστή λειτουργία του οργανισμού μας και το ξεκίνημα της μέρας μας!
Σημείωση:
Να θυμόμαστε πως το μέλι , η κανέλα και το λεμόνι είναι από τα ισχυρότερα τρόφιμα που διαθέτουμε- ας τα προσθέτουμε στην διατροφή μας!
Όταν κάνουμε δίαιτες , αν και πρέπει να αντικαταστήσουμε τη λέξη “δίαιτα” με τη λέξη “ισορροπημένη διατροφή”, δεν πρέπει να αποκλείουμε βασικά τρόφιμα από το διαιτολόγιό μας , διότι μπορεί να ακολουθήσει έλλειψη βασικών συστατικών όπως:
βιταμίνες,
ιχνοστοιχεία,
μέταλλα , κάτι το οποίο είναι καταστρεπτικό για τον οργανισμό μας.
Και ένα παράδειγμα – άτομα που δεν καταναλώνουν καθόλου ζωικές πρωτεΐνες κινδυνεύουν να έχουν έλλειψη βιταμίνης Β12* , μιά βιταμίνη άκρως απαραίτητα στον οργανισμό μας , για αυτό τα πάντα με μέτρο και σύνεση.
Ένα σώμα που κατόρθωσε να παχύνει κατά τον ίδιο τρόπο μπορεί να κατορθώσει και να αδυνατίσει.
Τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο!
Ας δούμε όμως και κάποιους άλλους τρόπους που θα μας βοηθήσουν να εντάξουμε την κανέλα στη διατροφή μας:
– προσθέτουμε ένα κουταλάκι του γλυκού κανέλα στο πλιγούρι βρώμης ή στο πρωινό σας με σιτηρά!
– προσθέστε κανέλα στον καθημερινό μας καφέ ή στο τσάι μας!
– μπορούμε να την αναμίξουμε με γιαούρτι ή βούτυρο , ανακαλύπτοντας καινούργιες γεύσεις!
– προσθέτουμε κανέλα στους χυμούς μας!
– προσθέτουμε κανέλα σε όλες τις φρουτοσαλάτες μας!
Και όλα αυτά γιατί η κανέλα είναι από τα υγιεινότερα και ισχυρότερα μπαχαρικά και
μπορούμε να την χρησιμοποιούμε καθημερινά ή στα γεύματά μας
ή στα γλυκά μας
ή στα ροφήματά μας!

*Τη βιταμίνη Β12 την βρίσκουμε:
στα φυτικής προελεύσεως τρόφιμα , τα οποία περιέχουν μαγιά ή εάν έχουν εκτεθεί σε μικροβιακή ζύμωση – όπως η μπύρα και το ξυνολάχανο-η βιταμίνη Β12 παράγεται ως επεί το πλείστον από μικροοργανισμούς.

Ας θυμηθούμε τα πολυτιμότερα οφέλη της κανέλας στα παρακάτω άρθρα μου:
κανέλα και μέλι ένας γλυκός ευωδιαστός συνδυασμός γεμάτος πλεονεκτήματα
κανέλα,ένα πανάρχαιο γιατρικό-το κιννάμωμον των αρχαίων Ελλήνων

Όλες οι συνταγές με κανέλα είναι συνταγές πανεύκολες και υγιεινές και ενταγμένες σε ένα υγιεινό τρόπο ζωής μπορούν να μας χαρίσουν τα πάμπολλα οφέλη τους αλλά και τη νοστιμιά τους!
Κατά τη διάρκεια δε των γιορτών , η κανέλα μας προφυλάσσουν από τη συσσώρευση λίπους!

Κείμενο και επιμέλεια κειμένου:thalia – botanologia.gr
πηγές πληροφόρησης και:
https://www.naturalnewsblogs.com/dash-cinnamon-secret-weight-loss/
*
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4466762/
**
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/14633804
***
botanologia.gr
http://idealbite.com/cinnamon-for-weight-loss/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/14633804
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4466762/
http://www.stylecraze.com/articles/is-cinnamon-and-honey-effective-for-weight-loss/#gref
https://www.fitday.com/fitness-articles/fitness/weight-loss/how-a-scoop-of-cinnamon-a-day-can-help-you-lose-weight.html

Share: