Ένα snack που υποστηρίζει το ανοσοποιητικό μας σύστημα

Θέλουμε ένα snack που να υποστηρίζει και να ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα;
ναι;
Πάμε λοιπόν να το ετοιμάσουμε
Θα χρειαστούμε:
– αμύγδαλα  30 με 50gr – με τις βιταμίνες τους Ε και Α,
– μία παραδοσιακή γιαούρτη με τον ψευδάργυρό της
– νιφάδες βρόμης μία κουταλιά της σούπας – με τη βιταμίνη Β6 και όχι μόνο…
– κομματάκια bitter σοκολάτας με 70% κακάο, χωρίς ζάχαρη, με τους υψηλής διατροφικής αξίας υδατάνθρακές της,
– ένα κουταλάκι του γλυκού φρέσκο τριμμένο ​​τζίντζερ – με την ισχυρότατη αντιφλεγμονώδη δράση του, αν δεν έχουμε φρέσκο τζίντζερ χρησιμοποιούμε μισό κουταλάκι του γλυκού αποξηραμένη τριμμένη ρίζα
– μία κουταλιά της σούπας πετιμέζι – με το σίδηρό του
Κάθε μία από τις παραπάνω τροφές είναι ισχυρότατα λειτουργικά τρόφιμα, θρεπτικότατα και απαραίτητα στον οργανισμό μας, καθώς παίζουν σημαντικότατο ρόλο στη ρύθμιση και ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος.
Όλες δε μαζί καταπολεμούν βακτήρια και ιούς
Ετοιμασία – 
– σπάμε σε ένα μπλέντερ ή στο γουδί μας τα αμύγδαλα
– τα προσθέτουμε στη γιαούρτη μας μαζί με τα υπόλοιπα υλικά μας
– ανακατεύουμε πολύ καλά να ομογενοποιηθούν τα υλικά μας
– γαρνίρουμε με το πετιμέζι ή το μέλι μας και το μικρογεύμα μας, με την πλούσια γεύση του είναι έτοιμο να το γευτούμε!

Ενδιάμεσα μικρά γεύματα
Τα ενδιάμεσα γεύματα – snack- είναι το δεκατιανό και το απογευματινό
Τα ενδιάμεσα γεύματα μας προσφέρουν ενέργεια,
τόνωση,
ένα πλήθος θρεπτικών  συστατικών, όπως βιταμίνες,
αντιοξειδωτικά, μέταλλα και ιχνοστοιχεία, καλύτερη απορρόφηση και αφομοίωση των θρεπτικών  συστατικών και
καλή διάθεση, καθώς συμβάλλουν στη διατήρηση του σακχάρου του αίματός  μας στα επιθυμητά επίπεδα.
Τα ενδιάμεσα γεύματα πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας, να έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, να περιέχουν φυτικές ίνες, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
Το ενδιάμεσο γεύμα που σας περιέγραψα είναι από τις συνταγές μου και αποτελεί ένα εξαίρετο snack για τα παιδιά μας.
Κείμενο και επιμέλεια κειμένου:thalia-botanologia.gr

ας θυμηθούμε:
Λαχανικά και φρούτα – εύκολοι τρόποι για να τρώμε περισσότερα

Share: