Μελανιά – Πως να την εξαφανίσουμε το γρηγορότερο

Μελανιά ή μώλωπας

Τις περισσότερες φορές μια μελανιά εμφανίζεται όταν χτυπήσουμε πάνω σε κάτι σκληρό, όπως όταν χτυπήσουμε πάνω σε κάποιο έπιπλο, κάτι πολύ συνηθισμένο μέσα στο σπίτι.
Συνήθως μαύρες ή μωβ, ενώ γίνονται πράσινες ή κίτρινες όσο ξεθωριάζουν και υπάρχει περίπτωση να κάνουν έως και δύο εβδομάδες να φύγουν εντελώς. 
Και όμως μπορούμε να τις “σβήσουμε”αρκετά γρήγορα.
Πως;
Με μαϊντανό!
Στο ψυγείο μας σχεδόν πάντα έχουμε φρέσκο μαϊντανό – όσο πιο φρέσκος τόσο πιο άμεσα τα αποτελέσματά του.
Παίρνουμε λοιπόν μια χούφτα από τα φύλλα του και αφού τα πολτοποιήσουμε και τα κάνουμε μιά πηχτή πάστα τα βάζουμε επίθεμα πάνω στην μελανιά.
Αν το σημείο είναι δύσκολο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μία γάζα για να σταθεροποιήσουμε στο σημείο τον πολτό.
Ο μαϊντανός, από τα πιο γνωστά μας και σημαντικότερα θεραπευτικά βότανα, έχει την ιδιότητα χάρις στα αιθέρια έλαια και στις βιταμίνες που περιέχει να αναστέλλει τον πόνο και την φλεγμονή, έτσι τα πολτοποιημένα του φύλλα που βάλαμε πάνω στην μελανιά μας συμβάλλουν στην ταχύτερη θεραπεία του τραυματισμένου μας δέρματος.
Η κυκλοφορία του αίματος στο συγκεκριμένο σημείο βελτιώνεται και η μελανιά μας αποχωρεί γρηγορότερα.
Επαναλαμβάνουμε μία και δύο φορές ή και περισσότερες ανάλογα με την μελανιά ή το χτύπημα.
Αν δεν έχουμε μαϊντανό, που το θεωρώ λίγο απίθανο, μπορούμε να κάνουμε επάλειψη στο μελανιασμένο μας σημείο:
με αλοιφή ή βάμμα άρνικας ή
με βαλσαμέλαιο ή
με κρέμα βιταμίνης Κ ή
με τζελ αλόης και παράλληλα τρώμε ανανά διότι η βρομελίνη του ανανά βοηθάει τη μελανιά να επουλωθεί πιο γρήγορα.
Άλλη μια εναλλακτική λύση είναι το σύμφυτο.
Κάνουμε αφέψημα με ρίζα σύμφυτου. 
Το αφήνουμε να έρθει σε θερμοκρασία.
Μουσκεύουμε ένα καθαρό βαμβακερό πανάκι στο ρόφημά μας και το κάνουμε κομπρέσα πάνω στη μελανιά.
Αυτά είναι κάποια από τα διάφορα τρικ που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αν θέλουμε να φύγει πιο γρήγορα κάποιος μώλωπας ή μελανιά όπως έχουμε συνηθίσει να λέμε το μώλωπα.
Και αν το δέρμα μας μελανιάζει με το παραμικρό χτύπημα καλό θα είναι να τρώμε περισσότερα τρόφιμα που περιέχουν βιοφλαβονοειδή όπως:
λεμόνια,
πορτοκάλια,
σταφύλια,
φράουλες,
βατόμουρα,
πράσινες πιπεριές,
μπρόκολο.

Κείμενο και επιμέλεια κειμένου:thalia-botanologia.gr

Share: