Λεμόνι και σησαμέλαιο για τα πονεμένα μας γόνατα,ας δούμε γιατί και πως.
Πόσες φορές αλήθεια δεν μας έχουν πονέσει τα γόνατά μας;
Ένας πόνος τόσο κοινός που μπορεί να επηρεάσει κάποια στιγμή όλους μας.
Πόνος στα γόνατα και μπορεί να προκληθεί από έναν ξαφνικό τραυματισμό , από μιά απότομη κίνηση , από κούραση ή ακόμα από μια υποκείμενη κατάσταση , όπως η αρθρίτιδα.
Ας δούμε πως μπορούμε να αντιμετωπίσουμε έναν αιφνίδιο πόνο σε ένα από τα γόνατά μας που είναι αποτέλεσμα υπερβολικής κούρασης ή μικροτραυματισμού ή ακόμα και αρθρίτιδας.
Και θα χρειαστούμε
– Ένα με δύο λεμόνια – τα λεμόνια όπως ήδη γνωρίζουμε είναι πλούσιες πηγές βιταμινών και ανόργανων ουσιών όπως
βιταμίνη C
βιταμίνη Α
βιταμίνη Β1
βιταμίνη Β6
μαγνήσιο
πηκτίνη
φολικό οξύ
φωσφόρο
ασβέστιο και
κάλιο
Η μεγάλη ποσότητα ασβεστίου και βιταμίνης C βοηθούν στη διατήρηση και τη βελτίωση της υγείας των οστών μας και προλαμβάνουν ασθένειες που σχετίζονται με τα αυτά όπως η οστεοπόρωση , η ρευματοειδής αρθρίτιδα και η φλεγμονώδης πολυαρθρίτιδα.
και
– Σησαμέλαιο* – τα οφέλη που μας χαρίζει το σησαμέλαιο είναι πάρα πολλά.
Ένα από αυτά και η πολύτιμη και άμεση βοήθεια που προσφέρει στις αρθρώσεις μας.
Σύμφωνα με τους αρχαίους Κινέζους γιατρούς, οι σπόροι του σουσαμιού είχαν τη δύναμη να θεραπεύσουν ένα μεγάλο αριθμό ανισορροπιών και παθήσεων του οργανισμού  και να αποτρέψουν πολλές άλλες.
Σήμερα, οι σπόροι του σουσαμιού και το σησαμέλαιο χρησιμοποιούνται για να θεραπεύσουν πολλές ασθένειες, συμπεριλαμβανομένης της οστεοαρθρίτιδας του γόνατος.
Το σησαμέλαιο βοηθάει στην ευκαμψία των γονάτων , στην αύξηση της ελαστικότητάς τους και
συμβάλλει στην πρόληψη της αρθρίτιδας και της οστεοπόρωσης.
Και:
– Κόβουμε τα λεμόνια σε πολύ μικρά κομμάτια , όπως ψιλοκόβουμε ένα κρεμμύδι , και το αφήνουμε για λίγο σε ένα σουρωτήρι να στραγγίσει από τους χυμούς του
– Τυλίγουμε τα λεμόνια σε ένα βαμβακερό ύφασμα και τα βουτάμε στο σησαμέλαιο που εν τω μεταξύ έχουμε ζεστάνει.
– Αφού τα αφήσουμε για λίγα λεπτά να μουλιάσουν καλά στο σησαμέλαιο , τοποθετούμε το ύφασμα σαν κατάπλασμα στο πονεμένο μας γόνατο και το αφήνουμε για 10 λεπτά , μπορούμε να το τυλίξουμε και με μία γάζα για ευκολία.
– Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία δύο φορές την ημέρα έως ότου ο πόνος φύγει εντελώς.
Το λεμόνι όπως ζεσταίνεται στο ήδη ζεστό σησαμέλαιο ελευθερώνει τα αρωματικά αιθέρια έλαια του τα οποία βοηθούν τα αιμοφόρα αγγεία να χαλαρώσουν και η αντιφλεγμονώδης δράση τους απαλύνει τον πόνο.
Για να βοηθήσουμε ακόμα περισσότερο τα γόνατά μας, το πρωί με άδειο στομάχι πίνουμε το χυμό ενός λεμονιού αραιωμένο σε ένα ποτήρι ζεστό νερό με μία κουταλιά οργανικό μέλι.
* Μπορούμε να εφαρμόσουμε το σησαμέλαιο απευθείας στο δέρμα μας και να κάνουμε ελαφρύ μασάζ  σε γόνατα , μύες , τένοντες.
Το σησαμέλαιο είναι το αγαπημένο λάδι του μασάζ, καθώς η χημική του δομή του δίνει τη μοναδική ικανότητα να διεισδύει εύκολα στα βαθύτερα στρώματα των ιστών, να τους θρέφει και παράλληλα να τους αποτοξινώνει.
Με την ιδιότητά του αυτή το σησαμέλαιο βελτιώνει την κυκλοφορία και χαλαρώνει τους σφιχτούς μύες.
Για περισσότερη άνεση και αποτελεσματικότητα , μπορούμε να ζεστάνουμε το λάδι για 10 έως 20 δευτερόλεπτα.
Το σησαμέλαιο μαζί με το ελαιόλαδο είναι από τα πολύτιμα λάδια που μεταξύ άλλων βοηθούν στην πρόληψη φλεγμονωδών καταστάσεων, όπως η ρευματοειδής αρθρίτιδα.

Κείμενο και επιμέλεια κειμένου:thalia-botanologia.gr

Διαβάστε επίσης στη botanologia.gr:

Φυτικό γάλα από σουσάμι και η διατροφική του αξία

Σημειώσεις:
Οι πληροφορίες σε αυτή την ιστοσελίδα παρέχονται μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς.
Οι πληροφορίες δεν προορίζονται να υποκαταστήσουν τις συμβουλές που παρέχονται από το γιατρό σας ή άλλο επαγγελματία υγείας ή οποιαδήποτε πληροφορία που αναγράφεται σε οποιαδήποτε ετικέτα ή συσκευασία προϊόντος.
Μην χρησιμοποιείτε τις πληροφορίες που παρέχονται για διάγνωση ή θεραπεία ενός προβλήματος υγείας ή ασθένειας, ή συνταγογράφηση φαρμάκων ή άλλης θεραπείας.
Πάντα να μιλάτε με το γιατρό σας ή άλλο επαγγελματία υγείας πριν πάρετε οποιοδήποτε φάρμακο ή θρεπτικό, βοτανικό ή ομοιοπαθητικό συμπλήρωμα, ή χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε θεραπεία για ένα πρόβλημα υγείας.
Εάν έχετε ή υποψιάζεστε ότι έχετε κάποιο ιατρικό πρόβλημα, επικοινωνήστε αμέσως με το γιατρό σας.
Μην παραβλέπετε την επαγγελματική ιατρική συμβουλή ή την καθυστέρηση στην αναζήτηση επαγγελματικής συμβουλής.

Σημειώσεις:
Πρέπει να δούμε τον γιατρό μας:
Αν πόνος δεν αρχίσει να βελτιώνεται μέσα σε μία εβδομάδα επισκεπτόμαστε το γιατρό μας.
Δεν μπορούμε να ρίξουμε όλο μας το βάρος στο γόνατό μας.
Έχουμε έντονο πόνο, ακόμη και όταν δεν πατάτε το πόδι ή δεν ρίχνουμε το βάρος μας σε αυτό, όπως π.χ τη νύχτα.
Όταν λυγίζουμε το γόνατό μας και ακούμε οδυνηρά κλικ.
Όταν δεν μπορούμε να λυγίσουμε ή να ισιώσουμε το γόνατό μας,
το γόνατό μας φαίνεται παραμορφωμένο,
έχουμε πυρετό και το γόνατό μας είναι κόκκινο και ζεστό.
Αν το γόνατό μας είναι ασταθές και χαλαρό.
Αν το γόνατό μας κλειδώνει σε μια θέση.

πηγές πληροφόρησης και:
www.arthritis.org
livestrong.com
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4493737/
positivehealth.com
fitnesswomanmagazine.com
justamazingrecipes.com
http://healthawarenesscommunity.com/
top10homeremedies.com

Share: