Επανασυντονισμός του οργανισμού μας με μπρόκολο και ένα υγιεινότατο smoothie

Τα σταυρανθή λαχανικά με κορωνίδα το μπρόκολο είναι τα λαχανικά που βρίσκονται τα τελευταία χρόνια στο στόχαστρο των ερευνητών.
Μεταξύ αυτών και οι ερευνητές του institute of food research
Οι ερευνητές του ινστιτούτου πήραν τα πρώτα αποτελέσματα μιας μεταανάλυσης και παρατήρησαν πως μιά διατροφή πλούσια σε glucosinolates, όπως η glucoraphanin, η οποία βρίσκεται στο μπρόκολο, μπορεί να επανασυντονίσει τις κυτταρικές μας διεργασίες, οι οποίες διαταράσσονται καθώς γερνάμε.
Επανασυντονίζοντας αυτές τις διαδικασίες, το μπρόκολο προάγει την υγεία μας διατηρώντας την υγεία της καρδιά μας και μειώνει τον κίνδυνο καρκίνου.
Ένας μεγάλος αριθμός επιστημονικών στοιχείων υποστηρίζει  ότι η glucoraphanin μειώνει την χρόνια φλεγμονή,
προστατεύει από την ανεξέλεγκτη κυτταρική διαίρεση που σχετίζεται με τα πρώιμα στάδια του καρκίνου,
υποστηρίζει την ανάπτυξη αντιοξειδωτικών ενζύμων,
προστατεύει τους άντρες από τον επιθετικό καρκίνο του προστάτη,
προστατεύει από το διαβήτη τύπου II  και άλλων χρόνιων ασθενειών, οι οποίες σχετίζονται με την γήρανση του οργανισμού!
Και βέβαια εμείς δεν ξεχνάμε να τρώμε τις περισσότερες μέρες της εβδομάδας κάποιο από τα σταυρανθή λαχανικά όπως:
μπρόκολο
λάχανο
λαχανάκια βρυξελών
λαχανίδες κ.α -που τόσο απλόχερα μας χαρίζει ο τόπος μας!
Και τώρα ας ετοιμάσουμε ένα πολύ εύγευστο και υγιεινότατο smoothie
με μπρόκολο και
πορτοκάλι για μας αλλά το βασικότερο για τα παιδιά μας.
Για να το ετοιμάσουμε θα χρειαστούμε:
– δυό μικρά μπουκετάκια μπρόκολο
– μιά μπανάνα
– τρία πορτοκάλια
και
– ένα μικρό κομμάτι φρέσκο τζίντζερ ή ένα κουταλάκι του γλυκού τζίντζερ σε σκόνη
Ξεφλουδίζουμε το πορτοκάλι προσπαθώντας να αφήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερη από την άσπρη φλούδα και το κόβουμε σε κομμάτια.
Ξεφλουδίζουμε το τζίντζερ -αν έχουμε φρέσκια ρίζα- και την κόβουμε σε κομμάτια
Καθαρίζουμε και την μπανάνα μας και τοποθετούμε όλα μας τα υλικά στο μπλέντερ και τα χτυπάμε σε έναν παχύρρευστο χυλό – εάν o “χυμός”,είναι πολύ παχύρρευστο για τα γούστα μας, μπορούμε να το αραιώσουμε με χυμό πορτοκάλι.
Σερβίρουμε σε ψηλό ποτήρι και απολαμβάνουμε.

Κείμενο και επιμέλεια κειμένου:thalia-botanologia.gr

https://quadram.ac.uk/beneforte-new-phytologist/
Juge et al (2007) Cell Molecular Life Sciences 64, 1105-27
Jeffery and Araya (2009) Phytochem Rev 8:283-298
Gasper et al (2005) American Journal of Clinical Nutrition 82(6):1283-91.
Traka et al (2008) PLoS One. 2008 Jul 2:3 (7):e2568.
Kirsh et al (2007) Journal of the National Cancer Institute 99, 1200-9

Share: