Quick tip – πέντε βότανα και μπαχαρικά που μετατρέπουν τα συνηθισμένα μας γεύματα σε “Supermeals”

Πέντε ισχυρότατα βότανα και μπαχαρικά που μπορούμε, και απαιτείται,  να προσθέσουμε στη διατροφή μας για να μετατρέψουμε τα συνηθισμένα γεύματα μας σε “supermeals” πλούσια σε θρεπτικά συστατικά:
1. Σκόρδο
2. Τζίντζερ
3. Κουρκούμι
4. Πιπεριά τσίλι
5. Σαφράν
Η ενσωμάτωση αυτών των πέντε βοτάνων και μπαχαρικών στην καθημερινή μας διατροφή μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων, να προστατεύσει τον εγκέφαλό μας από τον νευροεκφυλισμό, να τονώσει το ανοσοποιητικό μας σύστημα και να μας προστατεύσει από τις φλεγμονές.
Αυτά τα συστατικά είναι όλα εύκολα διαθέσιμα και μπορεί να υπάρχουν ήδη στο ντουλάπι της κουζίνας μας
   -. Με την πάροδο των ετών, οι ερευνητές ενδιαφέρονται όλο και περισσότερο για τις επιπτώσεις της διατροφής και των φυσικών ενώσεων στην ανθρώπινη υγεία, διαπιστώνοντας ότι πολλά βότανα και μπαχαρικά είναι εξίσου ή πιο αποτελεσματικά από πολλά συμβατικά φάρμακα και θεραπείες, και διαθέτουν ένα πλήθος μικροθρεπτικών συστατικών.
Τα μικροθρεπτικά συστατικά δεν μπορούν να συντεθούν από τον οργανισμό μας και πρέπει να ληφθούν μέσω διατροφής.
Οι ερευνητές έχουν εντυπωσιαστεί με την ισχύ και τον υψηλό αριθμό αυτών των ενώσεων στα παραπάνω βότανα και μπαχαρικά
Και η προσθήκη αυτών των πέντε βοτάνων και μπαχαρικών στην καθημερινή μας ρουτίνα μαγειρέματος, είναι ο ευκολότερος τρόπος για να αποκτήσουμε τα οφέλη τους.
    Πασπαλίζοντας τα ψητά λαχανικά μας, προσθέτοντάς τα σε smoothies ή στα ροφήματα μας,
ή συμπεριλαμβάνοντας τα στις μαρινάδες και τις σάλτσες μας, μπορούμε να αυξήσουμε δραστικά το θρεπτικό περιεχόμενο των καθημερινών μας γευμάτων.

Κείμενο και επιμέλεια κειμένου:thalai-botanologia.gr

μελέτες και αναφορές
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3074326/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3068759/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3652202/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4103721/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4417560/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6266642/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3731881/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6567082/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4477151/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6261225/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5222470/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5664031/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4106649/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK92775/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6341159/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5852989/
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/19594223/
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/31185140/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3535097/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4988645/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3969660/

Share: