Πονεμένοι και άκαμπτοι ώμοι και αυχένας από παρατεταμένη καθιστική εργασία

Πονεμένοι και άκαμπτοι ώμοι και αυχένας από παρατεταμένη καθιστική εργασία , η οποία μαζί με την κακή στάση του σώματος εντείνουν τους πόνους στα σημεία αυτά αλλά και στην πλάτη και στο λαιμό.

Η αυξημένη κόπωση των μυών και των συνδέσμων που υποστηρίζουν την πλάτη
μπορεί να οδηγήσει σε βλάβη των ιστών και της σπονδυλικής στήλης

Οι πολλές ώρες πίσω από τον υπολογιστή μας όπως
και
η κακή στάση του σώματος μας μπορεί να μας δημιουργήσουν προβλήματα:
– στην πλάτη
– στον αυχένα
και
– στους ώμους με αποτέλεσμα να εμφανιστούν:
– πονοκέφαλοι και
– υπερβολική ένταση στον αυχένα
– στους ώμους μας
– στα χέρια
– στους βραχίονες
– στους καρπούς
– στην πλάτη
– στους γοφούς
– στους μηρούς και
– στα πόδια μας.
Eπίσης η αυξημένη κόπωση των μυών και των συνδέσμων που υποστηρίζουν την πλάτη μπορεί να οδηγήσει σε βλάβη των ιστών και της σπονδυλικής στήλης.
Για να αποφύγουμε αυτά τα προβλήματα πρέπει να διορθώσουμε τη στάση του σώματος μας
να αθλούμεθα και να κάνουμε σωστή χρήση του εξοπλισμού μας.
Τα συμπτώματα των προβλημάτων στην πλάτη που οφείλονται στην υπερβολική χρήση του υπολογιστή μας μεταξύ άλλων είναι:
– μυϊκοί σπασμοί στην πλάτη και πόνοι στον αυχένα
– φλεγμονή στους μαλακούς ιστούς της πλάτης και του αυχένα
– πόνος στην πλάτη
–  στον αυχένα και στον ώμο όταν προσπαθούμε να κάνουμε διάφορες κινήσεις
– πόνος στους γλουτούς < αναφέρεται πολλές φορές
– στους μηρούς ή στη σπονδυλική στήλη.
Για την πρόληψη αυτών των προβλημάτων υπάρχουν πολλές διαφορετικές απόψεις , ωστόσο υπάρχουν ορισμένα κοινά σημεία στα οποία συμφωνούν οι περισσότεροι χειροπράκτες και άλλοι επαγγελματίες υγείας.
Έτσι για τους πόνους και τα προβλήματα από την κακή χρήση του υπολογιστή μας μας λένε:
– να μην εργαζόμαστε πολλές ώρες μπροστά από έναν υπολογιστή χωρίς διαλείμματα
– να μην αγνοούμε τους πόνους στην πλάτη ελπίζοντας ότι το πρόβλημα θα επιλυθεί
– να αποφεύγουμε τη λήψη αντι-φλεγμονωδών φαρμάκων για τους πόνους από την κακή χρήση του υπολογιστή μας διότι
αυτό θα συγκαλύψει τα συμπτώματα με αποτέλεσμα να οδηγήσει σε σοβαρό τραυματισμό ή μόνιμη βλάβη των νεύρων
– να μην καθόμαστε με το βάρος μας ριγμένο στο ένα πόδι ή
με τα πόδια σταυρωμένα διότι αυτό προκαλεί πρόσθετη πίεση στην πλάτη
– να μην τοποθετούμε το laptop στα γόνατά μας διότι αυτό προσθέτει επιπλέον πίεση στον
αυχένα , στη σπονδυλική στήλη και στα χέρια μας.
– να μην δουλεύουμε ξαπλωμένοι στο κρεβάτι όταν χρησιμοποιούμε το laptop
– να χρησιμοποιούμε εργονομικό πληκτρολόγιο και ποντίκι
– η καρέκλα μας να είναι επίσης εργονομική ώστε να μας ενθαρρύνει να χρησιμοποιούμε τους ραχιαίους μύες μας
Mιά σωστή και εργονομική καρέκλα , πολλές φορές μπορεί να συμβάλει στη μείωση ή ακόμα και στην εξάλειψη του πόνου πίσω χαμηλά στην πλάτη.
– να κάνουμε διάλειμμα κάθε μία ώρα για να κάνουμε ασκήσεις stretching – διατατικές – όπως
# περιστροφές του λαιμού
# εκτάσεις της παλάμης προς τα κάτω και μέσα για για κάθε χέρι και στη συνέχεια προς τα πάνω και μέσα για κάθε χέρι
# διάταση μυών πλάτης
# διατάσεις στήθους
και προσέχουμε:δεν κάνουμε διατάσεις χωρίς να έχει προηγηθεί προθέρμανση και χωρίς πριν να μας έχει συμβουλέψει κάποιος ειδικός…
~~~~
αυτά αναφέρουν οι ειδικοί για αυτά τα θέματα και καλό θα ήταν να τους δώσουμε την δέουσα σημασία αν δεν θέλουμε να αρχίσουν να πονάνε
αυχένας,
πλάτη και χέρια.

Και μία απλή αλλά πολύτιμη τεχνική χαλάρωσης:

Πολλές ώρες στο γραφείο.
Πολλές ώρες μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή.
Επίπονες και κουραστικές χειρωνακτικές δουλειές.
Και το βράδυ οι ώμοι και ο αυχένας μας είναι άκαμπτοι και πονάνε.
Ας κάνουμε λοιπόν επάλειψη και ελαφρύ μασάζ – μετά από ένα χαλαρωτικό μπάνιο –  με ένα λάδι που θα έχουμε παρασκευάσει μόνοι μας.
Για το τονωτικό,
μυοχαλαρωτικό και
ανακουφιστικό λάδι μας θα χρειαστούμε :
Μία κουταλιά της σούπας αμυγδαλέλαιο, στο οποίο θα σταλάξουμε δύο με τρεις σταγόνες αιθέριο έλαιο μαντζουράνας.
Αφού κάνουμε την επάλειψη και το ελαφρύ μασάζ με το λάδι μας,είναι ώρα για έναν ήρεμο ύπνο!

Κείμενο και επιμέλεια κειμένου:thalia-botanologia.gr

Σημειώσεις:Τα όσα αναφέρονται έχουν αποκλειστικά και μόνο ενημερωτικό χαρακτήρα , ενώ δεν υποκαθιστούν την γνωμάτευση γιατρού ή άλλου ειδικού υγείας.
Ελέγχουμε πάντα τις αλλεργίες μας ,ειδικά με τα αιθέρια έλαια.
Δεν παραβλέπουμε την επαγγελματική ιατρική συμβουλή ή την καθυστέρηση στην αναζήτηση επαγγελματικής συμβουλής, επειδή έχουμε διαβάσει κάτι σχετικό.
Δεν χρησιμοποιούμε βότανα κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης, σε συνδυασμό με άλλα φάρμακα ακόμα και συμπληρώματα χωρίς την γνώμη γιατρού μας

Διαβάστε επίσης στη botanologia.gr:
Πόνοι στην πλάτη και στον αυχένα -Αντιμετώπιση με βότανα και λάδια βοτάνων
Χαλάρωση και ξεκούραση με την βοήθεια των βοτάνων

πηγές και αναφορές:
http://www.naturalnews.com/031348_neck_pain_posture.html

Share: