Ο πονεμένος μας ώμος και η πολύτιμη βοήθεια των βοτάνων

Ώμος – 
Με την παρατεταμένη λειτουργία και υπερλειτουργία , το σύστημα του ώμου μας χάνει τις δυνατότητές του.

Σε συνέχεια της ανάρτησής μου «πονεμένοι και άκαμπτοι ώμοι και αυχένας»
Η άρθρωση του ώμου μας που μέχρι τώρα τον κινούσαμε σχεδόν προς όλες τις διευθύνσεις, και…μα τι έγινε ξαφνικά και όταν πάμε να σηκώσουμε το χέρι μας ψηλά πονάμε;
Τι έγινε ξαφνικά και πονάμε όταν γράφουμε;
Όταν πάμε να πιάσουμε το ποντίκι;
Όταν πάμε να βάλουμε μπύρα στο ποτήρι μας;
Και όμως δεν έγινε ξαφνικά φίλοι μου…
Σταδιακά έγινε ,
μέρα με την μέρα.
Και με την παρατεταμένη λειτουργία και υπερλειτουργία το σύστημα του ώμου μας χάνει τις δυνατότητές του.
Μια σειρά από συνεχείς και επαναληπτικές κινήσεις για μεγάλο χρονικό διάστημα – αυτή η μονομερής λειτουργία που μας διακρίνει τα τελευταία χρόνια – αρχίζει να επιφέρει πόνο.
Και ο πόνος είναι καμπανάκι,
συναγερμός…
Φύγατε εκτός ορίων , μας λέει , προσοχή…
Προσοχή , γιατί μπορεί να γίνω πιο δυνατός και πιο επώδυνος.
Και εμείς πρέπει να ακούμε και na κατανοούμε.
Ξεκούραση του ώμου και όχι τις ίδιες και τις ίδιες επαναλαμβανόμενες κινήσεις.
Πρέπει να δώσουμε χρόνο στον ώμο μας να ξεκουραστεί και παράλληλα να τον βοηθήσουμε με:
– αποτοξίνωση του οργανισμού μας
– έμπλαστρα , επαλείψεις , καταπλάσματα και μασάζ βοτάνων.
Τα βότανα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε είναι:
1) άρνικα , αυτό το άριστο βότανο για όλους τους μυϊκούς πόνους , σε αλοιφή και κρέμα για επάλειψη , σε λάδι για ελαφρύ μασάζ ή επάλειψη του ώμου μας.
2) νωπά φύλλα δυόσμου , ναι , ναι δυόσμος , ο οποίος είναι φυσικό αναλγητικό , ένα από τα αποτελεσματικότερα φυσικό παυσίπονα.
Πολτοποιούμε , λοιπόν , τα νωπά φύλλα του δυόσμου και τα βάζουμε κατάπλασμα αντί για πάγο ,η ανακούφιση είναι άμεση
Εκτός από τα νωπά φύλλα δυόσμου μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε λάδι ή ζελ δυόσμου , με τα οποία κάνουμε επάλειψη ή ελαφρύ μασάζ στον πονεμένο μας ώμο.
3) λάδι σκόρδου , κάνουμε απαλό μασάζ με λάδι σκόρδου στο πονεμένο σημείο – άριστο αντιφλεγμονώδες το σκόρδο μας.
4) σε λάδι καρύδας προσθέτουμε μερικές λιωμένες σκελίδες σκόρδο και ζεσταίνουμε το μείγμα μας για λίγα λεπτά – το αφήνουμε να κρυώσει και αφού αφαιρέσουμε τις σκελίδες κάνουμε ελαφρύ μασάζ με το λάδι μας.
5) τσουκνίδα  – το αφέψημα ή το έγχυμα της τα οποία εντάσσουμε σαν ροφήματα στην διατροφή μας.
6) κουρκούμι , το προσθέτουμε στα γεύματά μας γιατί η κουρκουμίνη που περιέχει είναι ένα ισχυρότατο αντιοξειδωτικό , το οποίο προστατεύει τις αρθρώσεις και τους συνδετικούς ιστούς.
Και θυμόμαστε να τρώμε περισσότερα λαχανικά όπως:
– αγγούρι,
– λάχανο,
– σπαράγγια,
– ανανά,με την περίφημη βρομελίνη του
κρεμμύδια,
καρότο,
κάρδαμο,
σκόρδο,
καρύδια,
ψάρια όπως τόνο και σολομό.
Να πίνουμε περισσότερα αφεψήματα και εγχύματα όπως:
δεντρολίβανο,
ρίγανη,
μαντζουράνα,
βασιλικό,
θυμάρι,
θρούμπι.
Kαι μην ξεχνάμε τις δραστηριότητες,
τις δραστηριότητες εκείνες που μας βοηθούν να ισορροπήσουμε και να εκτονώσουμε την συσσωρευμένη πίεση του οργανισμού μας.

Κείμενο και επιμέλεια κειμένου:thalia – botanologia.gr

Share: