Ισχυρότατα τρόφιμα για να χάσουμε βάρος και να βελτιώσουμε την όρασή μας

Φτηνά,αλλά  ισχυρότατα τρόφιμα που θα μας βοηθήσουν να χάσουμε βάρος και να βελτιώσουμε την όρασή μας
Η διατροφή μας δεν χρειάζεται να είναι ακριβή για να είναι υγιεινή. Οι επόμενες τροφές είναι από τις φτηνές αλλά άκρως υγιεινές τροφές,διότι μας βοηθούν να ελέγξουμε τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα μας, να χάσουμε  βάρος και να βελτιώσουμε τη όρασή μας

Υπάρχουν πολλές οικονομικά προσιτές επιλογές που είναι τόσο άκρως υγιεινές όσο είναι φθηνές

Οι τροφές αυτές είναι πολύ εύκολο να βρίσκονται σε κάθε σπίτι,με ελάχιστο κόστος και πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι η υγιεινή διατροφή δεν είναι εκ προοιμίου ακριβή.
«Εάν πιστεύετε λανθασμένα ότι μπορείτε να ανατρέψετε τις βλάβες που προκαλούνται από τα τρόφιμα που δεν είναι υγιεινά, εάν κατά διαστήματα καταναλώνετε μια σούπερ τροφή, μπορεί να συνεχίσετε να κάνετε επιλογές ρουτίνας που είναι ανθυγιεινές και αυξάνουν τον κίνδυνο μακροχρόνιας ασθένειας» επισημαίνουν οι ερευνητές*
Αυτό που συνιστούν οι ερευνητές είναι να αποφασίσουμε να τρώμε ποικιλία μη επεξεργασμένων τροφίμων για να απολαμβάνουμε μια ισορροπημένη διατροφή.
Ας δούμε τώρα ποιες είναι οι ισχυρότατες τροφές που μας προτείνουν:
Φακές:Το μισό κιλό ελληνικές φακές κοστίζουν 0,70 λεπτά και με μπόλικο παρθένο ελαιόλαδο,σκόρδο,αλάτι και πιπέρι και δάφνη είναι μια από τις ισχυρότερες τροφές.
Είναι πλούσιες σε κάλιο, ασβέστιο, ψευδάργυρο και βιταμίνη Κ.
Ενισχύουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα και μειώνουν τη χοληστερόλη.
Τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα θα μπορούσαν επίσης να ελεγχθούν με την κατανάλωση φακής και το βασικότερο είναι καθοριστική η βοήθειά τους στην προσπάθειά μας να χάσουμε βάρος.
Αυγά: Υψηλότατη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη,βοηθούν στην ανάπτυξη των μυών, χαλαρώνουν τον πόνο των μυών μετά από καταπονήσεις. Μας αφήνουν χορτάτους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και για αυτό μας βοηθούν να χάσουμε βάρος και βέβαια είναι από τις καλύτερες πηγές βιταμίνης D.

Χάνουμε βάρος και βελτιώνουμε την όραση με απλές αλλά «ισχυρές» τροφές
Το αβοκάντο μπορεί να μειώσει την κακή χοληστερόλη
Οι φακές συμβάλλουν στην τόνωση του ανοσοποιητικού μας συστήματος
Χάνουμε βάρος με την κατανάλωση αυγών

Μπρόκολο: Τα μπρόκολα μας προστατεύουν από τον καρκίνο του εντέρου,έχουν συσχετιστεί με μειωμένο κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου και μαζί με άλλα σταυρανθή μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακού θανάτου πολύ περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο φρούτο και λαχανικό.Είναι γεμάτο από ισχυρά αντιοξειδωτικά και ίνες απαραίτητα δομικά στοιχεία του οργανισμού μας,οι δε φυτικές του ίνες, έχουν συνδεθεί με την μείωση της χοληστερόλης και είναι και αυτά από τα τρόφιμα που μας βοηθούν να κάψουμε το περιττό λίπος.
Πορτοκάλια: Τα πορτοκάλια ενισχύουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα, ιδίως σε περιόδους γρίπης, ιώσεων και κρυολογήματος.Περιέχουν αιθέρια έλαια, ενώ ο χυμός του είναι πλούσιος σε βιταμίνες C, D, A και Ρ, ανόργανα άλατα ασβεστίου, καλίου, μαγνησίου, σιδήρου και νατρίου.
Κυρίως χάρη στην περιεκτικότητά του σε βιταμίνη C το πορτοκάλι προστατεύει  τον οργανισμό μας από λοιμώξεις του αναπνευστικού και του μυοσκελετικού συστήματος.
Ο καλύτερος τρόπος για να έχουμε όλες τις ευεργετικές επιπτώσεις του πορτοκαλιού είναι να το τρώμε  νωπό ή να πιούμε τον χυμό του,η δε βοήθειά του στο αδυνάτισμα είναι δεδομένη.
Αμύγδαλα: Μια χούφτα αμυγδάλων είναι η «απόλυτη υπερτροφή» και μια από τις πλουσιότερες πηγές αντιοξειδωτικών ουσιών.
Μειώνουν την αρτηριακή μας πίεση και τη χοληστερόλη. Έχουν πρωτεΐνες -υψηλή περιεκτικότητα-  φλαβονοειδή, ασβέστιο, φώσφορο, βιταμίνη Ε,μαγνήσιο και φυτικές ίνες,όπως και οι υπόλοιπες τροφές έτσι και τα αμύγδαλα μας βοηθούν να διατηρούμε σε φυσιολογικά επίπεδα τα κιλά μας.

Μετάφραση και επιμέλεια κειμένου:botanologia.gr

πηγή:www.express.co.uk

*botanologia.blogspot.com

Share: