Αγγούρι και πεπόνι,ένας χυμός με πλήθος θρεπτικών συστατικών

Αγγούρι και πεπόνι,ένας χυμός με πλούσια βελούδινη γεύση,ασπίδα για τον οργανισμό μας.

Σεπτέμβριος – και σχεδόν όλα τα φρούτα και τα λαχανικά αυτή την εποχή βρίσκονται στο απόγειό τους.
Πεπόνια,καρπούζια,αχλάδια,μήλα!
Τα απολαμβάνουμε μόνα τους ή σε υπέροχες φρουτοσαλάτες,αλλά και σε χυμούς.
Τους δροσιστικούς χυμούς που τις ζεστές μέρες είναι πάντα μία όαση δροσιάς.
Εκτός από τη δροσιά τους οι χυμοί φρούτων και λαχανικών, με την προσθήκη και βοτάνων,δεν υστερούν στο ελάχιστο από τα ολόκληρα φρούτα και λαχανικά,διότι η προστασία που προσφέρουν στον οργανισμό μας οφείλεται πολύ περισσότερο στις αντιοξειδωτικές τους ουσίες και λιγότερο στις φυτικές ίνες τους.
Έτσι οι φρέσκοι,αγνοί και δροσεροί χυμοί των φρούτων και λαχανικών,και ειδικά όταν είναι η εποχή τους,είναι αναγκαίο να συμπεριλαμβάνονται στην διατροφή την δική μας και των παιδιών μας.
Ειδικά για τα παιδιά μας ας ετοιμάσουμε ένα πεντανόστιμο αλλά και ωφέλιμο χυμό.
Θα χρειαστούμε
-ένα ώριμο,χρυσό πεπόνι
-μισό αγγουράκι-(το αγγουράκι με την φλούδα)
-φύλλα από βασιλικό ή δυόσμο.
Αφού καθαρίσουμε το πεπόνι μας,το κόβουμε κύβους και το βάζουμε στο μπλέντερ
Συνεχίζουμε με το αγγούρι μας,
Αν είναι βιολογικής ή οργανικής καλλιέργειας δεν το ξεφλουδίζουμε,απλά το πλένουμε πολύ καλά,το κόβουμε παχιές ροδέλες και το προσθέτουμε στο πεπόνι.
Ρίχνουμε και τα φύλλα του βασιλικού ή του δυόσμου-ότι μας αρέσει.Τα χτυπάμε όλα μαζί στο μπλέντερ και σερβίρουμε σε μεγάλα γυάλινα ποτήρια.
Αν ο χυμός μας είναι πολύ παχύς μπορούμε να προσθέσουμε λίγο νεράκι,μέχρι εκεί που μας αρέσει,και τον καταναλώνουμε το συντομότερο δυνατόν.
Ας δούμε και τα θρεπτικά συστατικά του χυμού μας για να καταλάβουμε γιατί εκτός από δροσερός και εύγευστος είναι και πολύτιμος.
Και ξεκινάμε:
Το πεπόνι μας με την θαυμάσια γεύση του περιέχει:
ασβέστιο
σίδηρο
μαγνήσιο
φώσφορο
κάλιο
ψευδάργυρο
πρωτεΐνες
υδατάνθρακες
βιταμίνη Α,
βιταμίνη C,
βιταμίνη B1,
βιταμίνη B2,
βιταμίνη B3,
βιταμίνη B6,
βιταμίνη B9.
Το αγγούρι μας περιέχει:
πυρίτιο
κάλιο
μαγνήσιο
υδατάνθρακες
σάκχαρα
ασβέστιο
νάτριο
πρωτεΐνες
βιταμίνη C
Όπως βλέπουμε δεν είναι και λίγα.
Είναι μία πληθώρα θρεπτικών συστατικών κρυμμένων μέσα σε έναν φρέσκο χυμό.
Ας μην στερούμε λοιπόν τον οργανισμό των παιδιών μας και τον δικό μας από τα πολύτιμα συστατικά του και από την απόλαυσή του.

Κείμενο και επιμέλεια κειμένου:thalia-botanologia.gr

Διαβάστε επίσης στη botanologia.gr:Χυμός λαχανικών ιδανικός για τα νεφρά μας και τη λέμφο

Share: